Brezplačna poštnina za vsa naročila nad 30€

Prisrčno pozdravljeni na spletni strani BOLERODRINK.SI.

Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Bolerodrink.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Uredbi (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov).

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) si lahko preberete na naslednji povezavi: http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO7054

Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) si lahko preberete na naslednji povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO4600

Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) si lahko preberete na naslednji povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO6843

Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) si lahko preberete na naslednji povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO7959

Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) si lahko preberete tukaj: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

Bolerodrink.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje ARBOS d.o.o., v nadaljnjem besedilu “prodajalec”.

Podatki o prodajalcu:

Naziv podjetja: ARBOS d.o.o.
Dolg naziv podjetja: ARBOS Trgovina in posredništvo d.o.o.
Naslov: BATUJE 1F
Poštna št. in pošta: 5262 ČRNIČE
Država: Slovenija

Davčna številka: SI46328289
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 6430970000

Datum vpisa podjetja: 30.8.2013 (Okrožno sodišče Nova Gorica, Srg vpisa subjekta: 2013/34843)

Transakcijski račun: SI56 0475 1000 2189 777 (Nova KBM d.d.), SI56 3300 0001 0938 972 (Addiko Bank d.d.)

Spletna stran je v slovenskem jeziku. Trgovina posluje s fizičnimi in pravnimi osebami na območju Republike Slovenije.

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

Pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Potrditev naročila«). Od tega trenutka so cene naročenih izdelkov in pogoji, ki so zapisani v Pogojih poslovanja, fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot kupca.

1. CENE

Vse cene v spletni trgovini Bolerodrink.si so navedene v evrih (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Podjetje ARBOS d.o.o. je DDV zavezanec.

Pri izdelkih z znižano ceno je označena prejšnja cena in znižana cena. Za prejšnjo ceno se šteje najnižja cena, ki jo je prodajalec uporabljal v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene.

Cene niso prilagojene na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev.

2. POSTOPEK NAKUPA

Kupec lahko želeno blago naroči preko spletne trgovine www.bolerodrink.si.

Pred začetkom nakupa ima obiskovalec spletne trgovine možnost registracije ali nakup opravi kot gost.

Ob registraciji v sistem Bolerodrink.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Z registracijo obiskovalec postane Uporabnik.

Koraki nakupa v košarici:

  1. korak: Kupec izbere želene artikle in jih doda v nakupovalno košarico. Nato nadaljuje na blagajno, kjer vpiše podatke za dostavo. Preden želi naročilo oddati, mora s klikom potrditi, da je seznanjen s Pogoji poslovanja. V nasprotnem primeru oddaja naročila ni možna.
    2. korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
    3. korak: Če kupec naročila ne pravočasno prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, zapakira in naročilo zaključi. Ob zaključku naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti o statusu naročila (»Zaključeno naročilo«) in predvidenem roku dostave.

3. NAČIN PLAČILA

PLAČILO PO POVZETJU

Ob dostavi blaga kupec plača odkupnino v višini zneska naročila.

PLAČILO PO PREDRAČUNU
Kupec plačilo poravna na transakcijski račun prodajalca. Navodila s podatki za nakazilo kupec prejme v elektronskem sporočilu ob oddanem naročilu.

Podatke, ki jih mora kupec ob plačevanju preko TRR vnesti, so:

Ime prejemnika: ARBOS d.o.o.
Naslov: Batuje 1F, 5262 Črniče

TRR: SI56 0475 1000 2189 777 (Nova KBM d.d.)

Namen plačila: Plačilo naročila št. ___ (dopišite številko vašega naročila)
Vsota: znesek naročila
Sklic: SI00 + št. naročila (zadnje 4 številke)

PLAČILO S KREDITNO KARTICO

Plačilo kupec opravi s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika. Pri spletnem plačilu s kartico ni dodatnih stroškov. Možno je plačilo z kreditno ali debetno kartico. V kolikor ob oddaji naročila kupec izbere plačilo s kartico, naj bo pozoren na vnos podatkov. Kupec naj sledi vsem korakom za zaključek plačila. Po kliku na gumb »Oddaj naročilo« se odpre pojavno okno plačilnega sistema, kjer je potrebno vnesti podatke kartice.

Katere podatke bo kupec moral vnesti?

  • Številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke)
  • CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani)
  • Veljavnost kartice (mesec in leto)

PLAČILO PREKO PLAČILNEGA SISTEMA PAYPAL
Kupnino lahko kupec poravna tudi s plačilnim sistemom PayPal (več informacij na www.paypal.com). Po vnosu vseh podatkov za zaključek naročila in kliku na gumb »Oddaj naročilo« bo kupca preusmerilo na pojavno okno plačilnega sistema PayPal, kjer kupec vnese podatke za prijavo v PayPal sistem in s klikom na »potrdi« plača naročilo.

4. SPREMEMBA NAROČILA S STRANI KUPCA

Popravki in dodatki k naročilu so možni le, če kupec preko elektronske pošte na naslov info@bolerodrink.si prodajalcu pravočasno sporoči, da želi spremeniti naročilo. Kot pravočasno se šteje čas, ki preteče od oddaje naročila do trenutka, ko je naročilo zaključeno. Ko je naročilo zaključeno, kupec prejme obvestilo preko elektronske pošte.

5. PREKLIC NAROČILA

Kupec ima možnost preklicati naročilo, še preden je le-to bilo obdelano, če o preklicu prodajalcu pravočasno sporoči po elektronski pošti na naslov info@bolerodrink.si. V elektronskem sporočilu naj kupec navede naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Preklic naročila
  • V vsebini sporočila: a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

Kot pravočasno se šteje čas, ki preteče od oddaje naročila do trenutka, ko je naročilo zaključeno. V primeru, da je naročilo uspešno preklicano, kupec prejme obvestilo s strani prodajalca preko elektronske pošte.

6. STROŠKI POŠTNINE

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja naročila, razen v primerih:

  • pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«,
  • pri naročilu, kjer skupna vsota blaga znaša ali presega znesek 30,00 eur,
  • v primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja,
  • v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem.

7. OBDELAVA NAROČILA

Če je naročeno blago na zalogi, prodajalec še isti dan oz. v roku nekaj delovnih dni blago primerno zapakira in ga odpošlje kupcu. Poleg blaga kupec v paketu prejme tudi račun. V izrednih primerih, ko blago ni dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. Prodajalec mora svoje obveznosti do kupca izpolniti najpozneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe.

8. DOSTAVA NAROČILA

Dostava se izvaja preko Pošte Slovenije ali kurirske službe GLS. Dostava velja za področje Slovenije.

Prodajalec zapakira naročeno blago skupaj z računom v brezhibnem stanju in v dogovorjeni količini. Prodajalec blago odpošlje v določenem časovnem roku s kurirsko službo na naslov, ki ga je kupec določil. Sledilno številko pošiljke kupec prejme s strani kurirske službe na elektronski naslov ali preko SMS sporočila.

9. OSEBNI PREVZEM

Osebni prevzem naročenega blaga je mogoč na sedežu podjetja (Batuje 1f, 5262 Črniče), vendar le s predhodnim plačilom naročila. V tem primeru plačilo poštnine ni potrebno. Če se kupec odloči za osebni prevzem, je sam odgovoren za organizacijo prevzema blaga. Ko je naročilo pripravljeno na prevzem, bo kupec obveščen po elektronski pošti. Ob osebnem prevzemu kupec podpiše dobavnico in s tem potrdi, da je blago prejel v brezhibnem stanju in v dogovorjeni količini.

10. POŠKODOVANO BLAGO IN IZGUBLJENA POŠILJKA

V primeru, da kupcu dostavna služba dostavi poškodovan ali odprt paket, naj kupec o tem nemudoma opozori kurirja, ki bo poškodbo zabeležil v zapisnik. Kupec naj stanje paketa tudi fotografira. Kupec nato prodajalca obvesti o stanju pošiljke po elektronski pošti na naslov info@bolerodrink.si in priloži fotografije paketa. Prodajalec bo poškodovano blago brezplačno zamenjal z novim in brezhibnim, ali pa ga na željo kupca brezplačno prevzel in vrnil kupnino.

V primeru izgubljene pošiljke naj kupec prodajalca obvesti preko elektronske pošte na naslov info@bolerodrink.si. Prodajalec bo pri dostavni službi naredil poizvedbo glede pošiljke in v primeru, da pošiljke ne bo izsledil, kupcu poslal nov paket brez dodatnih stroškov ali na njegovo željo vrnil kupnino.

11. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Kupec lahko v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe brez navedbe razloga za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora kupec vrniti najkasneje v 14-ih dneh po obvestilu, da odstopa od pogodbe.

Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko kupec pošlje po elektronski pošti na naslov info@bolerodrink.si ali po pošti na naslov Arbos d.o.o., Batuje 1f, 5262 Črniče. Kupec lahko sam sestavi obvestilo o odstopu od pogodbe, ali pa izpolni obrazec za vračilo blaga na naslednji povezavi.

Naslov za vračilo artiklov je Arbos d.o.o., Batuje 1f, 5262 Črniče.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec, ki odstopi od pogodbe, mora blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini.

Odstop od pogodbe ni možen v naslednjih primerih:
– če je blago poškodovano, umazano ali ima vidne sledove uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino),
– če je bila embalaža odprta, raztrgana ali vsebina delno uporabljena.

Prodajalec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi

12. VRAČILO KUPNINE

Če je kupec od pogodbe odstopil v skladu z navedenimi pogoji, mu bo prodajalec vrnil vsa prejeta plačila v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec bo vrnil vsa prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil, razen če se kupec izrecno strinja z uporabo drugega plačilnega sredstva. V primeru, da je kupec kot način plačila določil »plačilo po povzetju«, bo prodajalec vrnil vsa prejeta plačila v obliki nakazila na kupčev transakcijski račun. Prodajalec gotovinskih vračil ne izvaja.

13. JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

13.1  KAJ JE JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA?

Jamstvo za skladnost blaga določa Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1). Jamstvo za skladnost blaga, digitalne vsebine in storitve je obveznost prodajalca, da odgovarja za vsako neskladnost, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v dveh letih od dobave. Nanaša se na vse vrste blaga, tudi blago z digitalnimi elementi. Kupec lahko za blago, ki ni v skladu s prodajno pogodbo (npr. ne ustreza opisu, vrsti, količini, ne deluje, nima funkcionalnosti in drugih lastnosti) ali z objektivnimi zahtevami, pri prodajalcu uveljavlja jamčevalne zahtevke.

Celoten Zakon o varstvu potrošnikov si lahko preberete na naslednji povezavi: http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO7054

13.2  SUBJEKTIVNE ZAHTEVE ZA SKLADNOST BLAGA

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

  1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

13.3  OBJEKTIVNE ZAHTEVE ZA SKLADNOST BLAGA

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega člena mora blago tudi:

  1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
  • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
  • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

13.4  UVELJAVLJANJE PRAVIC IZ NASLOVA JAMSTVA ZA SKLADNOST BLAGA

Arbos d.o.o. (v nadaljevanju prodajalec) dobavi kupcu blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave. Kupec lahko pri podjetju uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če so izpolnjeni pogoji, določeni v Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1).

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o neskladnosti, je upravičen, da po sledečem vrstnem redu:

  1. od prodajalca zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. od prodajalca zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti kopijo računa. Obvestilo o neskladnosti lahko kupec prodajalcu sporoči po elektronski pošti na info@bolerodrink.si ali po pošti na naslov Arbos d.o.o., Batuje 1 f, 5262 Črniče.

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da od trenutka, ko je prodajalca obvestil o neskladnosti, v roku, ki ne sme biti daljši od 30 dni, brezplačno odpravi neskladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni. Prodajalec bo kupca obvestil o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.

Če je obstoj neskladnosti na blagu sporen, bo prodajalec kupca o tem obvestil najpozneje v roku 8 dni.

Vzpostavitev skladnosti blaga je za kupca brezplačna. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

13.5  ZNIŽANJE KUPNINE IN ODSTOP OD POGODBE ZARADI NESKLADNOSTI BLAGA

Kupec lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga, oziroma je zavrnil kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Odstop od prodajne pogodbe kupec uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. V tem primeru strošek vračila blaga bremeni prodajalca.

13.6  ROK ZA VRAČILO PLAČANEGA ZNESKA ALI DELA KUPNINE

Kadar kupec odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec kupcu vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je kupec blago poslal nazaj.

Kadar kupec zahteva sorazmerno znižanje kupnine zaradi neskladnosti blaga, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

13.7  RAZBREMENITEV ODGOVORNOSTI PRODAJALCA ZA NESKLADNOST BLAGA

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz 73. in 74. člena Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), če je prodajalec kupca ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz 73. in 74. člena prej omenjenega zakona, ter je kupec ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

13.8  IZGUBA PRAVIC

Pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga prenehajo v dveh letih od dneva, ko je kupec o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

14. MNENJA IN KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča vsakemu registriranemu uporabniku spletne trgovine, da napiše oceno izdelka, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil prispevkov, ki so žaljivi ali po mnenju prodajalca ne nudijo koristi drugim obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico uporabljati vsebino časovno neomejeno. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

15. AKCIJSKA PONUDBA IN DRUGE AKCIJE

Uporabniki spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti, kot je npr. Akcijska ponudba.

16. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Pri poslovanju osebne podatke kupcev obdelujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov).

Celoten zakon in Uredbo si lahko preberete tukaj: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO7959

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

Upravljalec osebnih podatkov je Arbos d.o.o., Batuje 1f, 5262 Črniče, dav. št. SI46328289, matična številka 6430970000.

16.1  ZBIRANJE IN OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec osebne podatke kupca uporablja za potrebe obdelave naročila, kot so pošiljanje povzetka naročila, informacije o dobavi naročila, izdelava računa in ostala potrebna komunikacija. Prodajalec lahko elektronski naslov kupca uporabi tudi za obveščanje o ugodnostih, novostih in za ostale promocijske namene. Pri pošiljanju promocijskih sporočil prodajalec ne uporablja avtomatskega profiliranja, temveč samo splošna sporočila. Če uporabnik spletne strani ne dokonča nakupa, ga prodajalec lahko preko e-maila obvesti o nedokončanem nakupu. Zbrani osebni podatki se lahko uporabljajo tudi za druge splošne poslovne namene, kot je vzdrževanje uporabniških računov, izvajanje notranjih in tržnih raziskav in merjenje učinkovitosti oglaševalskih kampanj. Podatke, zbrane na socialnih omrežjih, obdelujemo z namenom obveščanja potrošnikov o aktualnih akcijah in ponudbah.

Prodajalec ne zbira in ne obdeluje osebnih podatkov, razen kadar uporabnik spletne strani v to izrecno privoli – to je ob oddanem naročilu, ob vpisu e-mail naslova v okvirček za prejemanje e-novic, ob registraciji na spletni strani, ob sodelovanju v nagradni igri in ob strinjanju z uporabo piškotkov na spletni strani

Če se z zbiranjem in obdelavo osebnih podatkov ne strinjate, naročila na naši spletni strani ni možno oddati.

Osebni podatki, ki jih prodajalec zbira in obdeluje, so:

  • kontaktni podatki kupca (e-mail naslov in telefonska številka),
  • naslov za dostavo blaga,
  • podjetje, v kolikor kupec vnese ta podatek,
  • datum in ura oddanega naročila,
  • vsebina košarice,
  • način plačila in dostave blaga,
  • zgodovino uporabe promocijskih kod za popust,
  • podatki o zgodovini opravljenih nakupov,
  • podatki izdanih računov,
  • podatki o komunikaciji med prodajalcem in kupcem (e-mail sporočila),
  • podatki o uporabnikih spletne strani (IP naslov ali enolični ID naprave, oglaševalski ID, datum, ura in trajanje obiskov spletnih strani, podatki o lokaciji oz. vstopni točki dostopa do interneta, vrsta operacijskega sistema ter vrsta brskalnika in različice, podatki o obiskanih podstraneh, podatki o opravljenih nastavitvah),
  • podatki o vnosih v spletne obrazce (npr. v okviru nagradnih iger in prijave na e-novice),
  • drugi podatki, ki jih uporabniki prostovoljno podajo prodajalcu ob oddanem naročilu (npr. opombe, ocene, komentarji ipd.),
  • komentarji, ocene in delitve na naših socialnih omrežjih.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim tretjim osebam.

Naročniki e-novic lahko svojo naročnino kadarkoli prekličejo, če sporočijo prošnjo za preklic na info@bolerodrink.si, ali pa v e-novici kliknejo na povezavo za odjavo, ki se nahaja na dnu sporočila.

Arbos d.o.o. in spletna trgovina bolerodrink.si ne uporabljata funkcije avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.

Zakonitost obdelave osebnih podatkov določa 6. člen Uredbe (EU) 2016/679, točke 1.(a) – privolitev posameznika v obdelavo osebnih podatkov, 1.(b) – obdelava podatkov za izvajanje pogodbe in 1.(f) – zakoniti interesi upravljavca osebnih podatkov.

16.2  OBISK SPLETNE STRANI BOLERODRINK.SI

Ob vsakem obisku spletne trgovine se na spletnem strežniku avtomatsko shranjuje dnevniška datoteka spletnega strežnika (npr. IP številka – številka, ki identificira posamezen računalnik oziroma drugo napravo na spletu). Spletna stran deluje tako, da se na spletnem strežniku, kjer gostuje spletna stran, beležijo določeni podatki o obisku spletne strani. Ti podatki so IP številka, čas obiska, vsebina zahteve (konkretna stran), status dostopa/statusna koda HTTP, vsakokrat prenesena količina podatkov, spletna stran, s katere prihaja zahteva (referer URL), brskalnik in podobno. Tako zbrane osebne podatke zbiramo s pomočjo piškotkov, pri čemer vas bomo pred namestitvijo vprašali za vašo privolitev.

Pravna podlaga za obdelavo zgoraj navedenih podatkov je naš zakoniti interes (6. člen (1f) točka Uredbe), in sicer za zagotavljanje varnosti omrežja, preprečitev goljufij in za varovanje informacij v spletni trgovini.

Zbrani podatki se hranijo 30 dni od obiska strani. Tako zbrane (osebne) podatke obdelujemo posebej in jih ne povezujemo z drugimi osebnimi podatki uporabnikov naših spletnih strani, ter ne izvajamo nobenega profiliranja vašega nakupnega vedenja.

16.3  RAZKRITJE ALI PRENOS OSEBNIH PODATKOV TRETJIM OSEBAM

Osebne podatke kupcev in uporabnikov spletne strani bolerodrink.si lahko prodajalec razkrije tretjim osebam, kadar to od njega zahteva veljavna zakonodaja, kadar prodajalec prejme zahtevo od pristojnega organa in kot odziv na sodni ali drugi uradni postopek.

Osebni podatki kupcev in uporabnikov spletne strani bodo obdelovani s strani zaposlenih na podjetju Arbos d.o.o., ter zastopniki in pravne osebe, s katerimi ima podjetje Arbos d.o.o. sklenjeno pogodbo (Pošta Slovenije, GLS kurirska služba, PayPal plačilna platforma, Stripe plačilna platforma za vsa plačila s kreditnimi ali debetnimi karticami, NovaKBM in Addiko Bank, kjer ima podjetje Arbos d.o.o. odprt transakcijski račun).

16.4  ROK ZA HRAMBO OSEBNIH PODATKOV

Osebne podatke kupcev in uporabnikov spletne strani bolerodrink.si hranimo toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili podatki zbrani in nadalje uporabljeni. Po preteku obdobja hrambe bomo osebne podatke učinkovito in trajno zbrisali ali anonimizirali, da identifikacija z uporabnikom ne bo več mogoča.

Podatke, ki jih obdelujemo zaradi izvedbe pogodbenega odnosa s kupcem (ime, priimek, naslov, elektronska pošta), hranimo za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in še nadaljnjih 10 let, kolikor znaša zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni podatki), dlje pa le v primeru spora v zvezi s pogodbenim razmerjem.

16.5  VAŠE PRAVICE IN KAKO JIH LAHKO UVELJAVLJATE

Kakšne so vaše pravice in kako jih lahko uveljavljate, urejata Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) in Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Vaše pravice smo v skladu z zgoraj navedeno Uredbo (členi št. 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22) strnili spodaj.

Če ne želite več, da Arbos d.o.o. obdeluje vaše osebne podatke, imate pravico do preklica privolitve. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave podatkov, ki se je izvajala do njenega preklica. Prošnjo za preklic lahko sporočite na info@bolerodrink.si.

Od Arbos d.o.o. lahko zahtevate, da vam sporoči, ali se vaši podatki obdelujejo (pravica do dostopa do osebnih podatkov). V primeru, da se podatki obdelujejo, vam Arbos d.o.o. omogoči vpogled v seznam osebnih podatkov. Arbos d.o.o. vam tudi posreduje informacije o namenu obdelave osebnih podatkov, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov, kako lahko posameznik popravi ali dopolni osebne podatke, kako se posameznik lahko pritoži pri nadzornem organu, informacijo, ali se podatki zbirajo za avtomatizirano sprejemanje odločitev, vključno z oblikovanjem profilov in ali so bili osebni podatki zbrani pri posamezniku ali od tretje osebe. Posameznik lahko od upravljalca zahteva tudi kopijo osebnih podatkov, ki se obdelujejo.

Pravico imate do popravka ali dopolnitve netočnih osebnih podatkov. Vse popravke in dopolnitve nam lahko sporočite v dopolnilni izjavi na info@bolerodrink.si.

Pravico imate do izbrisa podatkov (»pravica do pozabe«). Arbos d.o.o. na vašo prošnjo izbriše vaše osebne podatke, če obstaja eden izmed razlogov iz 17. člena Uredbe (če podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani, če prekličete privolitev za obdelavo, za katero ne obstaja pravna podlaga, če ugovarjate obdelavi, za katero ne obstajajo prevladujoči zakoniti interesi, če so bili osebni podatki obdelani nezakonito).

Pravico imate doseči, da Arbos d.o.o. omeji obdelavo vaših osebnih podatkov, če obstaja eden od naslednjih primerov:

  • če oporekate točnosti obdelave podatkov, za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost podatkov;
  • če je obdelava nezakonita, vi pa namesto izbrisa zahtevate omejitev obdelave,
  • če upravljavec podatkov ne potrebuje več, potrebujete pa jih vi za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
  • če ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad vašimi razlogi.

Pravico imate, da ste obveščeni s strani Arbos d.o.o. o vsakem popravku ali izbrisu vaših osebnih podatkov ali njihove omejitve obdelave.

Kot posameznik imate pravico, da prejmete vaše osebne podatke v splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljalcu, ne da bi ga Arbos d.o.o. pri tem oviral (pravica do prenosljivosti podatkov).

Če obdelava podatkov temelji na naših zakonitih interesih, imate na podlagi razlogov, povezanih z vašim posebnim položajem, pravico, da kadarkoli ugovarjate obdelavi vaših osebnih podatkov. V takem primeru bomo nadaljevali z obdelavo vaših osebnih podatkov le v primeru, če bomo dokazali nujne legitimne razloge za obdelavo, ki bodo prevladali nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov. Obdelavi vaših osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, lahko kadarkoli ugovarjate brez navedbe razlogov, tako da nam pošljete sporočilo na elektronski naslov: info@bolerodrink.si. Če ugovarjate obdelavi vaših podatkov za namene neposrednega trženja, bomo nemudoma prenehali obdelovati vaše podatke za te namene. Prav tako vam bomo na vašo zahtevo v skladu z veljavno zakonodajo podali tudi druge informacije v zvezi z vašimi osebnimi podatki, ki jih obdelujemo.

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima na podlagi razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem, pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim, vključno z oblikovanjem profilov na podlagi avtomatiziranega sprejemanja posameznih odločitev. Obveščamo vas, da Arbos d.o.o. in spletna trgovina bolerodrink.si ne uporabljata funkcije avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.

Če sumite, da pri obdelavi vaših podatkov prihaja do kršitev zakonodaje s področja varstva osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije, na naslovu Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, Slovenija, telefonska številka: 00 386 (0)1 230 97 30, elektronski naslov: gp.ip@ip-rs.si.

Če želite uveljaviti zgoraj naštete pravice ali vložiti ugovor glede načina obdelave vaših osebnih podatkov, nas kontaktirajte na info@bolerodrink.si. Pošljite svojo zahtevo glede uporabe pravic v zvezi z vašimi osebnimi podatki z jasnimi navedbami: do katerih osebnih podatkov želite dostopati in jih pregledati, katere osebne podatke želite dopolniti, popraviti ali izbrisati, prenesti ali obdelati, katerim vašim osebnim podatkom ugovarjate in iz katerih razlogov. Če zahtevo predloži oseba v vašem imenu in ne predložiti pooblastila, da je bila zahteva zakonito vložena v vašem imenu, bo zahteva zavrnjena. Če takšno zahtevo pošljete po pošti na naslov Arbos d.o.o., Batuje 1f, 5262 Črniče, mora biti zahteva podpisana in datirana. Arbos d.o.o. bo vašo zahtevo obravnaval v najkrajšem možnem času in v zakonskih rokih.

16.6  VARNOST OSEBNIH PODATKOV

Poskrbeli smo, da je nakup na naši spletni strani popolnoma varen, saj uporabljamo ustrezno kodiranje spletne strani in s tem onemogočamo dostop do podatkov tretjim osebam. Ti sistemi in ukrepi se po potrebi redno preizkušajo in posodabljajo. Z nenehno uporabo ustreznih tehničnih, organizacijskih in kadrovskih ukrepov zagotavljamo, da se vedno obdelujejo samo tisti osebni podatki, ki so potrebni za uresničitev vsakega posameznega namena obdelave.

16.7  PIŠKOTKI (ANGL. COOKIES)

Za pravilno delovanje spletne strani so nujni tudi razni piškotki (angl. cookies). Gre za majhne besedilne datoteke, ki se ob vaši privolitvi shranijo na vašo napravo (računalnik, mobilni telefon ali drugo napravo za spletno brskanje). Pomagajo vam pri samodejni prijavi na spletno stran in preverjajo vašo avtentičnost. Omogočajo vam uspešen proces nakupovanja, zaključka naročila, pomagajo pri plačevanju s pomočjo PayPala ali kartice itd. Uporabljajo se lahko tudi za statistično analizo. Piškotki običajno ne vodijo do razkritja identitete določenega uporabnika. Piškotki niso škodljivi, saj ne vsebujejo virusov ali drugih zlonamernih kod. Piškotke lahko vedno izbrišete, bodisi samodejno (če imate to označeno v nastavitvah) bodisi ročno v vašem brskalniku. Namestitev piškotkov lahko tudi zavrnete.

Za več informacij o piškotkih, njihovem vplivu na vas in vaše brskanje po spletu, priporočamo ogled odgovorov na pogosta vprašanja Informacijskega pooblaščenca na naslednji povezavi: https://www.ip-rs.si/varstvo-osebnih-podatkov/informacijske-tehnologije-in-osebni-podatki/pi%C5%A1kotki-odgovori-na-pogosta-vpra%C5%A1anja

16.8  FACEBOOK IN GOOGLE ANALYTICS

Spletna stran bolerodrink.si pri oglaševanju uporablja Facebook Pixel, ki nam javi uspešnost posamične kampanije. Facebook beleži statistiko klikov na povezavo in splošno odzivnost na naše oglase, osebnih podatkov pa s to storitvijo ne posreduje. Enako velja za servis Google Analytics, ki nam omogoča vpogled v statistiko obiskov naše spletne strani, demografske podatke in podobno. Točni osebni podatki pa niso nikoli razvidni in so anonimni.

17. PRITOŽBE

Prodajalec se trudi izpolnjevati svoje dolžnosti do kupca čim bolj hitro in učinkovito. V primeru, da se kupec zaradi kakršnekoli težave želi pritožiti, lahko to stori po elektronski pošti na info@bolerodrink.si ali po pošti na naslov Arbos d.o.o., Batuje 1f, 5262 Črniče. Vsakršna pritožba bo obravnavana vestno, zaupno in hitro.

18. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Ekipa BOLERODRINK.SI

 

V Batujah, 8.8.2023

 

Comments

0 Comments Write a comment

Leave a comment

Iskanje izdelkov ...

Back to Top
Izdelek je bil dodan v vaš voziček